Guten morgen

Hm, känner redan nu att detta kommer bli en låång dag. Miss posetiv är verkligen framme idag. Nä, man kankse borde få mat i magen innan man börjar på det spåret.
Planerna för idag är i alla fall:
  • Äta frukost
  • Kanske städa om jag orkar
  • Åka till jobbet och hoppas de kommer ihåg mig eftersom jag inte varit där på år och dagar, så har de säkert sattit in någon annan men då jävlar de e ju ändå min onsdag, bara min.
  • Efter jobbet ska Anna komma.
  • Sen ska vi hem.
  • Sen ska vi göra nåt.
  • Sen ska vi Sova.
Lite blondinbella varning på såna där listor, men inte fullt lika glammig, huh? Hahaha!
Näe, nu har tusen människor addat på myspace, tröttsamt att man är så poppis.

'Just det! Stackars er loosers som börjar skolan idag. Jag börjar imorgon, fast torsdagar är ledigt så då börjar jag fredag, Fast då är det ingen vanlig skoldag så då blir de skolk, så det gör så att jag börjar, hmm, nu ska vi se. På Måndag! Sug på den.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0