Ojojoj

Dagen började med att jag och Anna skulle ut till gurraberg, vi åkte tidigare än planerat eftersom Anna hade migrän när vi vaknade på morgonen. Så hon fick sova lite och sen var det bättre, då drog vi. Sötnoskatten here we come! Helene hörde av sig och sen blev vi 3 :O Men men, whatever, jag tror inte pappa mind liksom.Hoppas jag.
Sedan köpte vi lite skönhetsgrejor och tänkte grunka hela kvällen

Nu är mina ben lena som bebisrumpor och under armarna är jag rätt..röd.

Äh, här har ni bilder.

På väg dit. Stopp vid ringen först för att jag skulle lämna in mitt CV på
ett café där de sökte jobb. Och det hoppas jag att jag får. :) hiih.


Blev jäkla mycket datorer innan matlagningen.


Och lite nageluppdelning.


Ofta n¨gon har en sån här tumnagel? De e min stortå i så fall.


Inköpen inför kvällen:


Mongosen


Mat :)


Så köpte vi lite tönt cider, sådär för skojs skull.


Mummi


Sen började färgningen av Helenis hår. Mitt lilla Kycklingfjun<3


Sen började vaxning och sånt... Huhu blod


Sen började maskerna. Ja o mitt minifejs. Hejja DIF, MONGO


Little monkey lost :)


Haha


Zingo bingo, anledningen till varför vi var i Gberra.


Sött




Självklart slutade kvällen med massor avtryck på tuttar och rumpor.
Kära hälsningar från Stördskallen :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0