Hej hej hallå

Idag har jag städat lite, och varit med Anna, sen jobbat. Inte så mycket mer med det. Fick promenad med mammsen hem och nu sitter jag och kollar på Girls of the playboy mansion <3 dubbelavsnitt, love it!
fixar och trixar ltie inför studenten, och börjar faktiskt bli ganska nervös. Jag hoppas på ett mirakel så det inte blir regn. Men om jag känner mig själv kommer jag nog kunna ha väldigt roligt ändå ;)

Imorgon ska jag upp tidigt och handla med mamma inför mottagningen. Sen blir det lakanfix och studentlunch i skolan. efter det ska vi kolla på nät Bellisen springer ut :D och efter det ska jag jobba :P  Sen blir det hem, storstädning, slutfix. och sen. PARTAY!

Ne nu är reklamen slut. Vi hörs imorgon. Ich btw, nu har jag en ny laddare till min kamera, så snart kommer jag kunna lägga in mååånga bilder.
Pokie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0