Idag

Idag ska vi åka iväg, jag och mina diamanter.
Första tanken var roadtrip till Arboga, men efter att ha hört av oss till två olika campings och fått svar av en kunde vi inte åka dit. Att spendera massor pengar på en sex bäddars stuga var ingen ide, trots alla roliga aktiviteter det stället hade.
Antingen ringer vi den andra och beställer stuga till ikväll men jag tror inte vi hinner.
Det är lite osäkert var vi ska ta vägen, och det är liksom idag, men jag vet att vi kan få allt att funka.
Bella skriver provet idag, och jag vill vill vill verkligen att hon lyckas. Om inte, så får vi åka kommunalt ut till Tynningö.
Jag tror att vi kommer sova på Tynningö ändå, det lutar åt det :), och gud vad jag saknat det. Och hela imorgon åka iväg någonstans längre bort på en liten tripp! Åh det kommer att bli så himla roligt.
Jag har verkligen världens bästa vänner! Och nu ska vi fan fira att vi har varandra, were gonna have the best time of our lifes, Oj jag måste ju fixa lite musik till resan.
Tre dagar med er babies, all you can ask for!

Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0