Igår, den fösta sommardagen

Visst det var skitväder hela dagen igår. Och hela dagen låg jag inne seg som fan, men på kvällen blev det wonderbra. Det är inte allid vädret som behöver avgöra sommarkänslor.

Först åkte vi till det nya huset, vi har ju fått nycklarna dit nu. Och jag började planera mitt nya rum. så kom Anna och Bella dit och hämtade mig och Niclas.
Vi åkte iväg med Bella o Bil till Kvarnsjön. Där vi tog årets första dopp. Den som kom sist i skulle bli ett rövhål, så jag hade klätt mig redan innan och doppade mig först. Såklart blev Anna rövhålet, who would have thought?
Efter det åkte vi till sundby och klämde oss in under trådarna, som inte var el, till alla hästar. Hmm hur skulle man locka till sig dem? "aooooaoooooaooo" så kom alla trippandes mot oss. Då klarade vi inte riktigt tryckket, och vi gick ut ur hagen. I hagen hörde vi tydligen inte hemma ;)
Sedan drog vi till statoil och käkade glass på en parkering, sen till statoil igen och köpte gott och åkte till anna och kollade i taket lyser stjärnorna. Sorgligt. Sedan fick vi kjuts hem.
Åh vad underbara vi är<3

När jag gjort om lite i denna, kommer den bli helt underbar.

Självklart att jag har balkong från mitt rum. Tar år mig äran att fixa.

Niclas på jätte balkongen.

nej fy bella :D

Annas älskade sushi. Väntar på att bli insläppta, glömde nycklarna.

Flickor utanför hagen :)

Nej men heheh, kom inte närmre nu va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0