Plans

Wish I could stay here, but now I understand, I am standing in your way..

Emelie ska söka lyckan på annat håll. Japp.
Jag har börjat kolla runt efter jobb, utbildningar, boende.
Det lutar mot att först och främst åka på bartenderutbildning. Frågan är bara var?

  1.  Antingen åker jag nu (!?) till Magaluf, går utbildningen, stannar kvar där nere fram till oktober och jobbar.
  2. Eller så åker jag till Phuket i vinter och satsar stenhårt, men då måste jag ju komma tillbaks till Sverige efter det.. fan, där sprack den ;)
  3. Jag åker ner till mitt kära Side efter en utbildning för att fösöka få jobb där, kanske på cafe dreams, vid poolbaren på Side star beach eller på Athena club!
  4. Jag tar det där med Mallis fast nästa sommar (2010)
Nej men jag tänkte att om jag utbildar mig till bartender har jag i alla fall ett bra yrke att jobba med på ställen som får besök av svenskar. och det lär ju vara lite lättare att få jobb på det viset än att bara chansa och hamna på någon affär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0