Studentbilder


Dagen innan var det studentlunch. Här har vi kära Mats :)

och vår lilla Haydar, hejdär.

Sen kollade vi på Sågbäck. Här har vi Jennie och Lelle :D

Och gullebella :D<3

Mina fina diamanter <3

Oh so happy :D

haha nästan klar.

Oj vad klaaadi ja var.

haha skutt. Hänger i luften.

Champagnefrukosten var hos Steffi. Hade dukat upp massa gott jättefint.

Alex :)

Sedan blev det såklart mösskrivning.

Det var jätte trevligt :)

Och så blev det gemensam bussresa till skolan.

Söta flickor.

Mer mösskrivande och brunch i skolan.

Ett glatt gäng :D

pojkar som spelade skitbra, rock ofcourse.

har aldrig sett så många lyckliga människor :P

Ellinor höll tal och var jätte duktig.

Och rektor Mats med såklart :)

Sen sprang äckelspid upp så scen så då gjorde vi det med.

Så kom Jörgen och vi började pynta flaket.

och vår klass sprang ut först! För vi är såå bäst.

Här har vi den lilla skaran.

och här har vi alla :)

Johan, mormor och farmor :)

Flakåkning :D Roligaste jag någonsin har gjort :)

Så vinkade man hejdå.

Kära mor <3

Folk på flaket.

Jag Helene och en gulli tjej.

haha crazy fucks.

Sedan åkte vi bara 6 pers hem från stan igen.

Jonte och jag, vi visa ,önniskor liksom :D

Solver och guld :D

Så blev det mottagning :) Favoritpöjkarna o ja.

Och fin tårta :D

Jag och Max på väg hem till han på förkrök.

Sen låg jag halvdöd hos Max och kom sen iväg till slutskivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0