Tjänare

Igår var en underbar dag. vill inte ens kolla ut genom fönstret idag :P Hehe.
Dagen började med skolan, då jag fick in nästan alla pengarna för flaket, vad duktigt av klassen :) Sedan åkte vi ner till centrum och mötte Bella och Anna, hade picknick i sjödalsparken.

Började planera vår roadtrip nästa vecka. Eftersom Bella tar körkort på tisdag ska vi ta en sväng till någon närliggande stad och sova där två nätter, komma hem på torsdagen och åka direkt till jobbet :) Men jag opererar mig på tisdagen också så jag lär få sitta med smärtan ;) Haha om ni fattar :P
Kommer bli så jädra kul, så jag hoppas du får låna bilen Bellsi <3

Ja sen åkte jag och Bella in till stan, Helene åkte hem och Anna jobbade. Där shoppade vi skitsnygga skor och lite annat, och drog hem till Maxen. Sedan drog vi tre till Långholmen och käkade vattenmelon. Och sen och Helene och Anna in så gick vi och åt på Dragon house. Sen bar det av hem.
Vilken underbar dag. Jag tycker om er så mycket så mycket så mycket.


Idag är det regn. Ska till skolan en snabbis och köpa skivabiljett till Johan, och sen hem och städa. Så som mitt rum ser ut, måste jag börja redan nu. På fredag PÅ FREDAG!!! Fan inte ens regn kommer att kunna förstöra min dag! Studenten <3

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0