Tjena tjena lilla bloggen

Jag har hostat hela natten, är öm i hela kroppen, tror att det är träningsvärk faktiskt. Men jag tänker inte säcka ner. Idag ska jag vara effektiv hade jag tänkt. Visst, jag orkar inte ligga ute och steka idag, det är inte bra för mig, men jag tänkte städa, packa ner gamla saker i lådor osv.

Jag blev så inspererad av Emma som hade beställt hem digitala foton och fått 100 gratis så jag bestämde mig för att göra det samma. Jag hatar att bara ha mina bildert på datorn, jag vill ha gamla hederliga fotoalbum! Så nu ska jag göra ett rese fotoalbum med bilder från alla mina resor. Skitkul! :D Men ag måste verkligen skaffa mig ett tjockt album så mycket bilder som jag har. Haha, eller typ tio stycken!

Nu ska jag äta frullerulle och fortsätta mrf uppladdning av mina bilder. Poki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0