Just det!

Vill ni läsa mer om mitt liv så kan ni ju kika in på POKAE ! Det är min och Annas fantastiska blogg. Där skriver vi lite mer just nu.

Nu ska jag och Anna antagligen sova snart. Vi sitter och lyssnar på gamla Britney Spears låtar. Haha, det är sjukt roligt att man minn det mesta av låtarna.

Imorgon fyller jag år! Så jag vill somna innan 12 idag, inte för att jag kommer att göra det. Vi lär glo på skärmarna till dess.

Men imorgon blir det jobb minsann! Och jag är så glad att Kai är tillbaka för att jobba i den butik jag jobbar i nu, eftersom han jobbat i mina chefers andra butik de fyra senaste fredagseftermiddagarna. Rooooooligt! Efter jobbet ska vi ut på krogen.

Snart är lilla Emelie 19 år!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna&Emelie

GRATTIS SMULAN!!!!! <3

2009-11-06 @ 00:18:46
URL: http://pokae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0