God morgon

Nu är vi up going. Anna har precis klippt mitt hår och nu är min lilla lugg tillbaka :) Jag hoppas bara att den sköter sig!
Om 30 minuter kommer pappa och hämtar upp oss, då ska vi ju iväg och leta efter min lilla bebis! Oh jag må vara barnslig men äntligen ska jag få en liten bebis! Aaah, jag blir galen. Snart snart snart får jag  hålla den i famnen och älska den förevigt :) Min lilla kanin. Får se om det blir en tjej eller kille då, jag tar den jag blir kär i så enkelt är det. Men jag har ett stort problem, jag har absolut inget namn att ge den, jag hoppas att det kommer automatiskt det med.

Hoppas jag hittar en, då kommer det väl en jävla massor bilder ikväll!
Pokie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0