Godmorgon denna underbara torsdag!

Jaha, då var man up running då.
Åkte hit till Max igår kväll, tröttnade på att städa mitt rum, meningslöst försöka läsa körkortsboken och vara ensam, så jag tyckte det var bättre att dra hit. Jag måste ändå gå här ifrån exakt samma tid som jag går hemifrån för att komma till jobbet.
Efter jobbet idag åker jag kanske hit, kanske hem, jag vet inte ännu. Det är bara så svårt att sova med min lilla sjöstjärna ibland, haha, min söta gubbe<3

Jag ska alltså till jobbet snart. Ska gå här ifrån om ca 50 minuter. Ska försöka slänga i mig lite frukost, sminka mig. Jag gick upp och duschade klockan halv 7 så det är färdigt, haha.
Så möter jag upp Anna som hoppar på tåger i huddinge. Och hon jobbar sista torsdagen, typiskt. Kommer bara få sällskap fredagar hem från jobbet, men det är alltid något i alla fall.

Ha en bra dag ni andra! Det tänkte jag ha :)
Pok

Kommentarer
Postat av: Anna

Smulan jag börjar ju 4 idag ;) det sa jag ju! Du är lite tokig du :)

PoK!

2009-09-17 @ 13:50:15
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0