Heluu

Och God morgon.
Igår jobbade jag hela dagen, och det var skitkul för nu har det börjat en ny kille som jag ska få jobba med på fredageftermiddagar :) Väldigt trevlig en, så det kommer bli mycket roligare på fredagar :)

Igår efter jobbet var vi hemma hos David och chillade lite :) Bara tog det lugnt och satt och snackade. Det blev bara jag Max och Bella, men det var skönt ändå :) Så åkte vi hem med Bellisen ganska tidigt, runt tolv typ. Det var skitskönt att få sova, det behövdes verkligen.

Idag kommer min papps och hämtar mig och Anna runt fem, då ska vi åka ut till Gustavsberg. Anna ska fixa mitt hår, äntligen. Färgning och klippning, vilket jag sett fram emot i evigheter, mitt hår ser ut som ett sär.
Imorgon ska vi ge oss ut på jakt efter en söt kaninunge.

Puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Killar är roligast :D

2009-09-19 @ 15:06:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0