Kreta - Agia Marina - Bilder

Eftersom min kamera valde att rensa bor tre dagars bilder från min och Max resa tänker jag inte lägga upp dem dag för dag. Så här kommer en blandning av bilder :)

Max äckliga öööl.


Min gooooda smiiirre.


Gullet.


De hade nåt för Max på planet, vilken tur.


Min underbara musik <3


Visst fin utsikt, men läääskigt.


Det tornet känner man ju igen.


Sovrummet, världens hårdaste säng.


Bra att det satt lappar på fönstrerna så att jag inte kunde göra som i
turkiet förra året. Gick rakt in i glaset.


Yes sir.


Haha vissa har roligt. Kolla hålen i leggingsen, haha sågåre på flyg.


Strandpromenad.


Pöss.


Ön utanför stranden.


Första middagen blev pasta med pastasås, haha enkelt värre.


Utsikten över lekparken och restaurangen, haha.


Jag ÄLSKAR palmer, oo sitta under bladen varje kväll.


Bacardi peach


Lille skabb kissemissen.


Gulleplutt


Poolen, nästan utanför dörren :O


Lite av gatan.


Monster tomaten.


Favoriit.


Kreta 09. Om man har turen att minnas. hah!


myysigt


Kvällsbad.
'

Ute.


Haha stabilt.


Gladi.


Blomman.


Macken på straden.


Älskade palmer.


Max.


Hihi flummis.


:)


Stördkatten.


Haha, lilla knäppis.


Lille fisk.


Lite gata.


Lille Max i vassen :)


Bananer?


Visst är det väl bananträd?


Red flag (8)


Vååågor.


Haha hopp.


Stammis luncherna.


Bullen ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0