Puhh

Nu kom man nyss hem från en cykeltur.
Jag och Anna gick powerwalk ner till centrum imorse, Anna skulle till Azwang så vi gick dit. Sedan mötte jag upp Helene och Helene åt sin frukost i sjödalsparken.
Sedan blev det lite shopping för min del, väska, trosor, och en guld och silver spritpenna eftersom jag ska fortsätta på mitt fina fotoalbum :) Bara saker jag behövde alltså ^^
Sedan blev det cykeln hem. Den har stått nere i centrum i minst tre veckor, haha, men nu är den äntligen hemma där den hör hemma.

Jag tror att jag ska hitta på någonting med min lilla Hellpell senare idag, men innan dess så ska jag städa lite på mitt rum. Ska ju skaffa mig lite sällskap här till helgen och då måste mitt rum vara lite fint ju :)

Powks

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, Allt bra? Har du några planer för helgen än då? :)



http://lolad.se/

2009-09-16 @ 23:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0