Igår gjorde vi stan, hela dan

Åkte in till stan med lilla David och så blev det första biran/vinet på cafe moda! Min söta lillebror som börjar gymnasiet i stan kom och sällskapade en stund :)

Det var massa karlar med kilt överallt, hmm.

Daviiiid.

Haha gulligt.

Grapparna :)

Sedan kom Hanna och Göran och joinade :)

Då drog vi vidare mot Medis och Snaps, det var mys, men alla var rätt hungriga.

H o G drog hem och åt, Carro kom och vi åt kebab, då anslöt sig lilla Emma till oss.

Senare möttes vi alla upp på Ojojoj bar där vi avslutade kvällen.

Min sötnos till pyssling.

Diskution :)

Carro och jag hade det lite kul.

Mitt barr med kameran i högsta hugg.


Trevlig dag och tidig kväll, blev en riktigt härlig sommardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0