Aa.

Igår morse gick bra, jag är glad att det blev av men ändå inte, nu känns allt mycket allvarligare.
Anna och jag letade runt efter någonting att ha på oss på Jörgens 50års på fredag. 50 tal liksom. Alla gamla klänningar från farmor och mormor är för små och sånt skit så vi bestämde oss för att vi kör killstilen istället. Det blir skinnjacka och tighta jeans, känns waaay much better. :) Ska bli kul, men man kan inte bli för packad "tänk på att mormor är där Emelie" hehe.
Eftermiddagen träffa ja en köömpis och gick pröömenad, också trevligt det.

Var så stört trött igårkväll. Tänkte att eftersom jag var ledig idag kunde jag sitta uppe lika länge som jag annars brukar utan dåligt samvete, men när gik jag och la mig? 11 typ! hahah, somnade fler gånger vaknade, somnade. Och idag sov jag till 12. Härliga tider.
Nu sitter man här hög på koffein typ.

Ha en skitdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0