tjockiis

Trots allt mitt svepande nu för tiden tycks jag fortfarande inte gå upp det jag förlorat :o. Jag har kommit på en nackdel med att jag gått ner i vikt, nej tuttarna är kvar, men mitt favoritmidjeskärp genom tiderna (som jag nästan höll på att glömma i en påse på wedins) har blivit för stort! Gaah!

Äh jahaja hörni era små grisar. Idag har jag varit och jobbat, var så lite folk så blev skurning av golv idag med, kul. Men jag fick fyra lådor med småprylar att sätta upp på ställ, det är typ det roligaste jag vet!

Nu sitter jag här och dricker te och försöker komma underfund om vad jag ska göra, var jag ska ut, vem jag ska ut med imorgon, förhoppningsvis någon och någonstans. No time för skruttis här icke.

Fin bild på min sötnos till bror från igår ^^



pok o pök o krök
/Mellps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0