Hej jag är underbar

Alltså jag har alltid undrat, under hela tiden jag har jobbat på mitt jobb, hur sjutton folk kan gå mitt på vardagar och köpa leksaker? Alltså jag menar, hur bortskämda är alla ungar nu för tiden? (och sen alla som går in med ungarna och köper godis hos grannen, jag menar, en måndag? Eller hur mycket godis folk köper i allmänhet. Haha i och för sig var jag inte så mycket bättre under julen, Åt massor med godis då, fråga sariiiitard min söta lilla kollega som fick stå ut med det.)
Och hur kan alla vara så lediga hela tiden? Nu vet jag ju att folk kanske är lediga, visst, men det har inte med saken att göra. Alltså påstår inte att de e fullt upp, för det e ju rätt lugnt men de som kommer, jag vet inte, jag undrar bara. Sen börjar man tänka för varje människa att undra hur dennas liv ser ut egentligen?
Jag är för besatt av mig själv för att kunna tänka att andra människor är fan också egna individer med lika invecklade liv som mitt eget.
Idag har jag, ja, jobbat, vilket kanske märks, haha. Sedan jag kom hem har jag bara tagit det lugnt. Med tacos, framför lite DHW samtalat med fler trevliga pluttar och planerat lite party-helg. Totally fine!

Imorgon ska jag till stan, möter upp min älskade pyssling. Hon följer med när jag piercar (OM) mig, och sen blir det mysig lunch och shopping, självklart. Efter det ska jag träffa Niclas och köra middag, bio eller nåt kul.
Älskar när jag har saker planerade! Känns inte lika grått då!
Nu ska jag måla naglarna i favoritfärgen sedan gå och läsa ut boken Slash, riktigt spännande faktiskt. Älskar "rock biografier" eller nåt, vad man kallar det.
Peace and love friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0