Nej men tjenare alla glada och bakis människor!

Nyår. Alltså, helt sjukt. Jag vet inte hur jag ska beskriva kvällen riktigt.
Åkte dit, och alllt började med beerpong. Då blev man lagom onykter. Sedan kom mina kära vänner Niclas och Martin med deras polare Benji. Sedan tickade kvällen bara på, allt för fort.
Kvällen hade allt! De blev bråk som slutades på två sekunder då bråkstaken blev utkastad. Det blev dans, mycket av det!! Och det blev bromances! Vi fick se världens sötaste och roligaste fylla! Träffade mina gamla goa barndomsvänner och ex grannar, sjukt kul och Thomas söta flickvän som älskar Gin Tonic och har samma skostorlek. Alla människor där var nog de skönaste jag träffat i hela mitt liv! Linda och Robins föräldrar kom hem senare och Bellas mamma kom förbi med en polare och helt plötsligt var vi ännu fler! Mixade åldrar! Det var så sjukt skönt alla festade tillsammans och hade crazykul.
Jag däckade på två sekunder, fick bli buren till Lindas säng, där Niclas var tvungen att torka min spya på golvet. Jag tappade piercingen, gick in på toan skulle skölja av andra delen av den och tappade ner den i handfatet. Där var den körd. Evnis som jag är tänkte jag inte missa resten av kvällen så jag drog ner och körde igång igen!
Mer dans, mer dricka tills alla däckade på olika ställen.
Dagen efter blev lite mindre rolig, jag somnade runt 4, däckade med datorn på och missade massa folk som försökte få tag på mig. Vaknade runt 11 idag och mår fan lika dåligt fortfarande.
Men det var så värt det. Bästa kvällen jag haft på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0