Dagen avklarad

Jobbat idag i Gustavsberg med trevliga Marie, det var kul med lite omväxling. Nu sitter jag här hemmma. Är inte van med att vara ensam, så att sitta här själv är lite konstigt. Men rätt skönt.
Humöret åker berg och dalbana och det är verkligen svårt just nu, men jag försöker verkligen att hålla humöret uppe hur svårt det än är. Jag borde inte må så här, hur kunde detta vara så svårt? Så går det när man inte tänker.. jag måste börja tänka.
NU FÅR DET VARA SLUT PÅ DEN HÄR JÄVLA SKITEN JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ DET!! GUD! LÅT MIG VARA!
Är arg, förbannad och ledsen.
Ikväll ska jag pressa i mig smooties och försöka att inte dricka upp ölen jag köpt till mina fina vänner imorgon! PÖLÖÖÖÖK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0