I can laugh all I want, Inside I still am empty

Igår var en sjukt svår kväll. Min bror var så ledsen och jag kunde inte göra någonting. Det är det svåraste som finns, jag fick panik och fick gå och gömma mig och bölade lite. Nu förstår jag vad jag sätter andra i för situation, eftersom jag är som jag är.
Idag känner jag mig totalrutten. Alla dåliga tankar dyker upp hela tiden och jag har ingen aning om hur jag ska putta bort dem. Jag får försöka med att äta först sen kolla på hundra olika serier eftersom det är som min terapi.
På tal om terapi så ställde jag även in min psykolog imorgon så att jag kan ruttna i sängen hela dagen, fyfan vad skönt.
Nej, hejdå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0