Godmorgon!

Haft en mysmorgon med pojken min. Vi kollade på The woman in black, blä jag hatar skräckisar. Det är nog första gången på Beni har försökt övertala mig länge och denna verkade lagom, ser bara skräckisar om spöken!
Han skulle in till stan så nu får jag aktivera mig med frukost, massor av te och tv serier, wihoo.
 
Igårkväll vägrade jag ligga inne sjuk så jag Sarita och Linda drog ner till gamlagoa Olearys och körde barquiz och snackade skit, det var supermysigt. Mötte sedan upp Beni hemma och sov tidigt, sjukt skönt.
 
Senare idag blir det övningskörning och middag hemma hos farmor. En riktigt mysig söndag.
 
Dags att börja packa lite grejer i rummet också. Nästa helg blir det ju flytt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0